Košík Položky: 0 Cena: 0,00 €

Servis

 
 
 

 

Servisné opravy online

Pri oprave alebo reklamáciu je potrebné predložiť doklad o zakúpení spotrebiča (pokladničný blok, faktúra a pod.) spolu so správne vyplneným záručným listom. Záručný list je dokladom o autentickosti spotrebiča.

V prípade, že si želáte nahlásiť závadu vášho spotrebiča online, vyplňte prosím 

kontaktný formulár.

 

Prevádzka elektrických rúr

Prevádzka elektrických rúr je podmienená nastavením analógovych hodín ktoré je presne definované v návode na používanie. Slovenský návod na používanie je súčasťou dodania spotrebiča (je nalepený na obale spolu so záručnym listom). Preto nefunkčnosť rúry spojená s nenastavením hodín nie je dôvod pre podanie reklamácie. V prípade nedodania alebo straty návodu obráťte sa na svojho predajcu, alebo môžete časť kde je uvedené nastavenie hodín priamo stiahnuť v pdf priamo na doleuvedený link podľa značky zakúpeného spotrebiča.

 

- ARDESIA

- SMALVIC

- BOMPANI

 

 

 

Na našom servisnom oddelení môžete nahlásiť záručné opravy, získať informácie v prípade, že potrebujete spotrebiče odborne zapojiť, získať kontakty na servisných technikov v prípade pozáručných opráv.

pracovné dní: 9:00 - 16:00

telefón: 02 / 622 45 789

mobil:  0905 513 111

e-mail: dispecer@elektrohelp.sk

 

 

 

 

 

Dovozca poskytuje plnú záruku na všetky výrobky 2 roky. 

Začiatkom plynutia záručnej lehoty sa rozumie dátum predaja.  

Uvedená záručná lehota sa poskytuje na spotrebiče používané 
v domácnosti.